Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Embla - 15 juni 2013 21:26

ULLARED!!!   det va jätte roligt där    men jag har varit där tidigare...det va

andre gången som jag va där. Jag handlade för exakt 212 kr om man vill veta det...?

men jag blev nöjd med vad jag köpte!  har ni varit på Ullared? skriv gärna om ni har varit där elr 

inte varit där!? jag kom hem vid halv 5 tiden igår sen fixa jag mig till min kompis typ jag vet inte om det va en....fest    men vi hade verkligen SUPER DUPER roligt    vi gick och la oss vid..halv 3 tiden och vaknade tjugo i 9....jag va lite elr mycket trött idag! men jag har också varit på rövar-kulan. det är nog ett natur reservat...sen åkte vi hem vid kvart över 4 elr nån gång

där?   Idag åt jag, min familj och mina två systras pojkvänner TACOS   jag älskar det..

jag vill lägga ut ett litet skämt: vad sa Bellman när han blev skjuten mitt i pannan???

 ^det var nära ögat! ^ ksk ett litet uttjatat skämt men ajja! 

 

 

                                          Goodbye everyone XOXO   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejsan! jag heter Embla och är 11 år. Jag gillar hundar,vara ute och blogga♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska en kille göra för dig?
 ge dig blommor varje dag?
 att vara snäll mot en???
 att vara dum mot en ???
 ge dig pengar när du vill???

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Island

   jag ska åka till Island den 4 juli  så jag tror att jag nt kommer skriva nått! :( i två veckor e jag där  

love you

Love what you do

do what you love♥

   Om ni gör som detta kommer ert liv bli jätte bra+romantiskt  

killen som jag älskar♥


Ovido - Quiz & Flashcards