Alla inlägg under juli 2013

Av Embla - 28 juli 2013 20:03

hejsan alla där hemma! jag kommer nu att baka en jätte mumsig tårta!

ingridienserna är enkla... nä jag bara skojade!

idag har jag varit på stranden med min familj   tyvär så kommer min bästa vän sluta med sin blogg! Ni vet.... Molle!♥ hon tycker att ingen kollar på hennes blogg   

men jag vet vad jag ska göra för nytt med min blogg!!!!!

jag kommer inte skriva mer hon vad jag har gjort på dagarna mera..... ( Jo, ibland♥ )

jag kommer att typ skriva om mina hundar, mitt liv som typ ingenting händer i!

men ni kanske gillar att läsa om det? vem vet!?     Turkiet! vi kanske ska dit igen detta året!:D vi åker nästan alltid på hösten för då är det inte FÖR varmt liksom!

 

                                                Goodbye everyone XOXO   

Av Embla - 26 juli 2013 20:20

hejsan! förlåt att jag inte har skrivit på jäääätttteeeee lååånnnggg tid!!!!!! men jag har liksom inte hunnit göra det...

hoppas ni har haft ett fint sommar lov♥♥  jag har solat lite! två dagar på stranden, en dag UTE i badhuset  

och sen idag då...... först åkte jag+min mamma till Eslöv ( Lindex ) jag fick ett par trosor och ett par tjocka leggins  sen åkte vi till Nova direkt efter.... där fick jag en militär grön jacka som är både vår+höst jacka:) 

vi åt lunch där, jag tog en liten bakat potatis med smör och majs! GÖTT! men jag brände mig på tungan av den där dumma potatisen!!!!! jag åkte hem sen typ men vi va där lite till!

sen har jag varit hos min vän Denice som bor rätt så nära mig! nu har jag precis kommit hem  

vi dansade lite just dance 3. Det var jätte roligt för jag vann 6 gånger och hon bara 1 gång!

ja men nu får ni ju vänta på nästa inlägg i den härliga stekande solen!!!

 

                         Goodbye everyone XOXO   

Av Embla - 10 juli 2013 21:43

tjena    dagens nya person e.......jordgubbarna som jag ska snart ta.....   

jag har haft det super roligt, men imorron ska Molle hem :(  SYND!

men jag kmr ha det roligt sen oxo!!!

jag hoppas ni nt slutar tipsa om att folk ska se min blogg: salkavalka.bloggplatsen.se + bunnyplanet.bloggplatsen.se

jag ska ta lite glass o jordgubbar nu....

 

 

                  Goodbye everyone XOXO   

Av Embla - 7 juli 2013 20:13

jag har saknat er! nu sitter jag och bloggar hos min farbrors ex!   

det blev....lamm kött o söt potatis, kyckling <3

jag har haft roligt!!!! hoppas att ni har saknat mej oxo   

vi har shoppat,badat,sett geysier! det e vatten som sprutar upp ur marken....ni kan se det: google bilder!

jag kommer att skriva mer men det blir nt varje dag.....hoppas ni klarar er:)

den nya person e .......min farfar!   det e Islenska ----> Æ Ð bostever

 

 

 

                                                  
             hoppas ni har det roligt!

                                          Goodbye everyone XOXO   

Av Embla - 4 juli 2013 14:36

     

Av Embla - 4 juli 2013 14:29

tjabba! idag ska jag åka till Island! kommer bli såå roligt!!!!!

men synd för er :( jag kommer nt att skriva varje dag! jag ska vara där i 17 dagar....

 

     idag har jag varit på skånes djurpark, med min mamma o lille-bror!

det var roligt!       vi såg 4 grävlingar:) de va så söta i ansiktet men kroppen va bara....BLÄ!                               jag hoppas att ni har gjort nått roligt idag i det fina sommar vädret                      ha det så göttigt ni kan medan jag är iväg!

 

 

                                  Goodbye everyone XOXO   

 

 

ps.kommer sakna alla♥

Av Embla - 3 juli 2013 14:49

tjena mitt bena! vad gör ni??   jag mår super duper bra     det är bara en dag kvar....

sen blir det...Island!!!!!!!!!!!!!!       längtar jätte mycket!    

jag kommer nt skriva varje dag...men jag kommer nog skriva LITE, men jag kan nt låva nått!

hoppas ni ska göra nått roligt i sommar :)

ha det gött!    

 

                                                   Goodbye everyone XOXO   

Av Embla - 2 juli 2013 16:52

Asså tyvär mst jag säga detta men... :( min bff sa till mig att hon KSK skulle 

sluta blogga bara för att ingen kollar på hennes blogg! snälla kolla på den, då är ni bara såååå

bäst!      bunnyplanet.bloggplatsen.se   <----- det är hennes blogg! 

hon skriver också som jag! vad jag gjort idag och lite mera... :)

 

                                          Ses!

Presentation


hejsan! jag heter Embla och är 11 år. Jag gillar hundar,vara ute och blogga♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska en kille göra för dig?
 ge dig blommor varje dag?
 att vara snäll mot en???
 att vara dum mot en ???
 ge dig pengar när du vill???

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Island

   jag ska åka till Island den 4 juli  så jag tror att jag nt kommer skriva nått! :( i två veckor e jag där  

love you

Love what you do

do what you love♥

   Om ni gör som detta kommer ert liv bli jätte bra+romantiskt  

killen som jag älskar♥


Ovido - Quiz & Flashcards